سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی دانشمندان عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :1
کل بازدید :67187
تعداد کل یاداشته ها : 185
103/2/28
1:48 ع

استایل مردانه و اصول ست کردن کفش با آن‌ها


 

  • استایل مردانه و اصول ست کردن کفش با آن‌ها

    “کفش‌ها اولین بخش از استایل شما هستند که دیده می‌شوند” این نکته‌ای است که به شما می‌گوید مهم نیست چه استایلی را انتخاب می‌کنید و به کجا می‌روید، اما بهتر است حواستان به کفش‌ها باشد.

    ترکیب کردن رنگ‌ها و انتخاب مدل درست کفش مردانه، می‌تواند به شما کمک کند که یک استایل خیره‌کننده بسازید و سبک خاص خود را تنها با کفش‌هایتان تعریف کنید. اجازه بدهید همه چشم‌ها به سوی کفش‌های شما برگردند.

    اینکه مدل کفشی که انتخاب می‌کنید زیبا به نظر برسد همان قدر اهمیت دارد که کفش شما کیفیت بالایی داشته باشد و البته همخوانی درستی با ترکیب لباس‌هایتان ایجاد کند.

    شلوار کتان برای استایل همیشگی

    نزدیک‌ترین تکه از استایل شما به کفش‌ها، شلوار است، پس طبیعتا مهمترین بخشی که باید با کفش همخوانی داشته باشد، مدل شلوار شما است. شلوارهای کتان هم در ترکیب استایل نیمه رسمی قرار می‌گیرند و هم به راحتی با تیپ روزمره شما مطابق می‌شوند.

    یک شلوار کتان مردانه به سادگی می‌تواند سبک خاص شما را تعریف کند. آن‌ها در عین راحتی، تنوع بالایی هم دارند و بسته به اینکه برای چه موقعیتی آماده می‌شوید، می‌توانند با تکه‌های دیگر استایل شما از تی شرت و پولوشرت گرفته تا پیراهن مردانه، هماهنگ شوند.

    به این ترتیب شما انتخاب‌های فراوانی هم برای ست کردن این مدل شلوار با انواع کفش کالج و کتانی های اسپرت مردانه دارید و می‌توانید آنها را در ترکیب با نیم بوت‌های مردانه هم قرار دهید.

    در مورد کفش‌های کتانی، تنها انتخاب شما کتانی‌های کلاسیک است، کتانی‎هایی با فرم راحت و تخت و طراحی ساده و مینیمال. آدیداس (adidas) بهترین‌ها را در مورد کتانی‌های کلاسیک دارد.

    انتخاب دیگر شما کفش‌های راحتی بندی یا بدون بند مردانه است، آن‌ها به خودی خود فرمی نیمه روزمره دارند و اینکه در استایل شما به چه شکل دیده می‌شوند کاملا به تکه‌های دیگر استایل بستگی دارد.­ این کفش‌ها معمولا از جنس چرم، جیر یا مشابه آن هستند.

    اما باید بین کفش راحتی و کالج کمی تفاوت قایل شد، کالج‌ها فرمی کاملا روزمره دارند و معمولا با شلوار ست نمی‌شوند بلکه مناسب ست کردن با شلوارک هستند.­ فراموش نکنید که جوراب شما هرگز نباید در کفش کالج دیده شود، باید آن را با جوراب‌های کوتاه بپوشید.

    در آخر شلوارهای کتان، بهترین ترکیب را با نیم بوت‌های کلاسیک و بندی مردانه به وجود می‌آورند که نباید از این ترکیب در روزهای سرد و بارانی غافل شوید.

    مهمترین ویژگی شلوارهای کتان، تنوع رنگی آن‌ها است. اما در مورد رنگ‌ها گاهی باید محتاطانه‌تر عمل کرد، به خصوص اگر می‌خواهید چندین رنگ را در استایل خود ترکیب کنید علاوه بر همخوانی ترکیب رنگ‌ها، لازم است بدانید بهترین رنگ‌ها برای هر رنگ پوست کدام است. راز همخوانی رنگ لباس و پوست را می‌توانید در این صفحه بخوانید.

    پر کابردترین کفش‌های مردانه برای استایل کژوال

    یکی از پر کاربردترین انواع شلوار مردانه، شلوار جین است، این نوع شلوار را می‌توان هم در یک استایل روزمره پوشید، هم در یک تیپ نیمه رسمی ترکیب کرد و هم برای گردش‌های آخر هفته‌ای انتخاب کرد.

    پس لازم است بدانید که با جین‌ها سراغ کدام کفش‌ها می‌توان رفت. کفش های اسپرت و ورزشی برای آقایان به دلیل راحتی و ظاهر ساده و کاربردی، جزو اولین انتخاب‌ها برای ست کردن با استایل روزمره هستند، اما کدام مدل کفش اسپرت بهترین انتخاب است؟

    اولین انتخاب شما کتانی‌های لژدار است، می‌توانید کفش‌های کتانی مخصوص پیاده‌وری را انتخاب کنید، آن‌ها در عین داشتن ظاهری خاص و زیبا، راحتی بی‌نظیری نیز دارند. این کتانی‌ها به کتانی‌های چانکی (Chunky) معروفند و این قابلیت را دارند که استایل شما را کاملا روزمره و کژوال نشان دهند.

    انواع کفش بندی جیر مردانه با رنگ قهوه‌ای روشن و فرمی نیمه رسمی نیز برای ست کردن با شلوار جین انتخاب‌های مناسبی هستند.

    علاوه بر این، اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت و خاص داشته باشید می‌توانید سراغ کتانی‌های ساق‌دار با رنگ‌های قوی مثل قرمز، آبی و یا زرد بروید. در این مورد کتانی کانورس (Converse) همیشه بهترین انتخاب‌ها را دارد.

    بهترین انتخاب‌ها برای استایل رسمی و شلوارهای پارچه‌ای

    اگر شلوارهای رسمی مردانه را انتخاب می‌کنید و می‌خواهید یک استایل فرمال داشته باشید، به غیر از کفش‌های بندی مردانه انتخاب دیگری ندارید. اما کفش‌های بندی مردانه با فرم رسمی هم انواع متفاوتی می‌توانند داشته باشند. کفش‌های آکسفورد (oxford) با رویه پرچ شده، کفش‌های دربی (Derby) با فرم پنجه باریک، کفش‌های cap toe با پنچه گرد و رویه تزیینی، نیم بوت‌های رسمی مردانه و مدل‌های متنوع دیگر می‌توانند بر اساس سبک و سلیقه خاص شما در استایل رسمی‌تان قرار بگیرند.

    تنها کافی است رنگ تمام جزییات چرمی استایل شما شامل کفش رسمی، کمربند، بند ساعت و سایر بخش‌ها مانند کیف با یکدیگر همخوانی کامل داشته باشند.

    در نهایت لازم است این نکات را بدانید که :

    • کتانی‌های کلاسیک سفید، خیلی ساده در هر استایل روزمره جای می‌گیرند و بیش از هر تکه‌ای از استایل شما دیده می‌شوند، پس بهتر است آن‌ها را تمیز نگه دارید.
    • اگر می‌خواهید کاملا مرتب دیده شوید، تکه بالایی لباس‌هایتان را با کفش ست کنید. یعنی اگر از کتانی‌های رنگی استفاده می‌کنید بهتر است از تی شرت یا پلوشرت با همان رنگ استفاده کنید.
    • اجازه دهید کفش‌ها دیده شوند، کافی است بقیه بخش‌های استایل شما رنگ‌های طبیعی و ساده و فرم و طرحی کلاسیک داشته باشند.
    • می‌توانید یک هماهنگی کامل داشته باشید، اگر کفش‌های کالج آبی را انتخاب می‌کنید می‌توانید به ترتیب شلوار جین آبی تیره و پیراهن آبی ساده را با آن ست کنید، فقط به این نکته توجه داشته باشید که نباید غلظت تمام رنگ‌های به کار رفته در استایل شما یکسان باشد بلکه سراغ رنگ‌ها مشابه با درجه‌های سیر و روشن بروید.

  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    تا به حال به تاثیر روحیه بد تان روی روابط با دیگران اندیشیده اید؟ اینکه روحیه منفی یا به قول معروف مود شما چطور می تواند در میزان خشونت یا همدلی و همدردی با دیگران تاثیر بگذارد؟ در این مقاله نکات بسیار جالبی درباره فرایند رفتاری شما با روحیه بد و منفی را می گوییم. با ما همراه باشید.

    تاثیر روحیه بد انسان ها روی روابط با دیگران بسیار عجیب است

    مارگارت اتوود رمان معروفی دارد به نام “ماجرای یک خدمت‌کار”. شخصیت اول داستان زنی است به اسم آفرد که روزگار روی خوش نشانش نمی‌دهد. وقتی روایت کتک خوردنش را می‌خوانیم، انگار ما را می‌زنند. وقتی ناعادلانه به زندان می‌افتد، انگار درون ما هم مثل او در سلول چیزی مچاله می‌شود.

    احتمالا یک دلیل اینکه مصائب آفرد این‌قدر می‌آزاردمان این است که می‌دانیم تک‌تک ماجراهای کتاب برگرفته از واقعیتی تاریخی است. خود اتوود در مورد واقعی بودن اثرش می‌گوید: “می‌خواستم اگر باغی که خلق می‌کنم خیالی است، دست‌کم قورباغه‌هایش واقعی باشد.”

    در نتیجه ما هم به راحتی می‌توانیم خودمان را جای آفرد بگذاریم و با او همدلی کنیم. قابلیت شریک شدن در احساسات دیگران، از ویژگی‌های بنیادی آدمیزاد است – آن‌قدر که وقتی درد کسی دیگر را می‌بینیم، نواحی مرتبط با درد در مغزمان فعال می‌شود.

    جالب این است که حال‌ روحی ما روی مقداری که احساس همدلی می‌کنیم اثر دارد. در حقیقت احساسات ما می‌تواند واکنش مغز ما را به آنچه بر دیگران می‌گذرد، تغییر دهد. این موضوع وقتی حال‌ و روزمان خوش نیست بیشتر نمود دارد و بیشتر زندگی اجتماعی‌مان را متأثر می‌کند.

    اینکه حال – یا “مود” – یک شخص به هزار شکل روی رفتارش تأثیر می‌گذارد تقریبا بدیهی است، از غذا خوردن گرفته تا برخورد با دوستان. حال بد می‌تواند بین دوستان نزدیک مسری باشد. وقتی یکی غمگین است، بقیه هم غصه می‌خورند. نتایج یک تحقیق که سال 2017 انجام شده بود نشان می‌دهد که حال بد آدم‌ها حتی از طریق شبکه‌های اجتماعی هم سرایت می‌کند.

    احساسات بشر آن‌قدر تعیین‌کننده است که حال روحی خوب، می‌تواند میزان درد را کمتر کند. به همین ترتیب روحیه بد هم تأثیر منفی دارد: حس درد را تشدید می‌کند.

    بدتر آنکه – طبق نتایج یک مطالعه جدید – وقتی حال‌مان بد است ظرفیت درونی‌مان برای واکنش نشان دادن به رنج دیگران کمتر می‌شود. در حقیقت حس همدلی‌مان را ضعیف می‌کند. امیلی کیائو-تاسریت و هم‌کارانش در دانشگاه ژنو می‌خواستند بفهمند چطور احساسات ما روی واکنش‌مان به رنج دیگران اثر می‌گذارد. آنها به پای داوطلبان وسیله‌ای وصل می‌کردند که پایشان را داغ می‌کرد. هم‌زمان تکه فیلم‌هایی با حال‌وهوای خوب یا بد نشان‌شان می‌دادند، همین‌طور تکه فیلم‌هایی که رنج دیگران را نشان می‌داد. در تمام مدت آزمایش مغز داوطلب اسکن می‌شد. پرسش این بود که آیا داوطلب نسبت به کسی که رنج می‌برد یا درد می‌کشد همد‌لی دارد یا نه.

    نتیجه آزمایش این بود که کسانی که فیلمی با بار منفی (یا حال‌وهوای بد و منجر به روحیه بد ) دیده بودند و بعد فیلم درد کشیدن کسی را تماشا می‌کردند، مغزشان کمتر به درد واکنش نشان می‌داد. نتیجه‌ای که خانم کیائو-تاسریت می‌گیرد این است که “حس‌های منفی می‌تواند حساسیت مغز به رنج دیگران را کم کند.”

    خانم کیائو-تاسریت می‌گوید این آزمایش نشان می‌دهد که احساسات ما می‌تواند “حالت مغز”مان را عوض کند، و این باعث می‌شود نگاه‌مان به دیگری عوض شود. یک آزمایش دیگر همین گروه نشان داده که وقتی کسی تصاویری منفی دیده باشد، چهره‌هایی را که حسی نشان نمی‌دهند (نه مثبت نه منفی)، بیشتر منفی می‌بیند.

    نتایج این مطالعه در زندگی واقعی نیز مصداق دارد. مثلا اگر فردی که در موقعیت قدرت است، مثلا یک رئیس، در زندگی شخصی‌اش در معرض چیزی منفی بوده باشد – حتی در حد یک فیلم ناراحت‌کننده – ممکن است نسبت به درد همکارش کمتر حساس باشد، یا حتی به آن نگاه منفی داشته باشد. وقتی حال خوشی نداریم، به احوالات دیگران هم کمتر حساسیم.

    این فقدان همدلی تبعات دیگری هم دارد. مثلا بعضی تحقیقات نشان می‌دهد که وقتی همدلی کمتر است، کمک به خیریه‌ها هم کمتر است. یا مثلا اسکن مغز نشان می‌دهد نسبت به کسانی که در دایره آدم‌های نزدیک‌مان نیستند – مثلا هم‌تیمی‌ها در یک باشگاه ورزشی – کمتر همدلی داریم.

    اما چرا احساسات منفی همدلی را کم می‌کند؟ ممکن است به خاطر نوعی همدلی به نام “درد همدلانه” باشد. اولگا کلیمکی از دانشگاه ژنو می‌گوید درد همدلانه آن حسی است که باعث می‌شود وقتی می‌بینید اتفاق بدی برای کسی افتاده، بخواهید به جای اینکه حال‌تان بد شود خودتان را حفظ کنید. این پدیده می‌تواند به صورت طبیعی مهربانی آدم‌ها را کم کند.

    نکته دیگر این است که موقعیت‌هایی که احساس منفی در ما برمی‌انگیزد، ممکن است باعث شود بیشتر به خودمان و مسایل خودمان فکر کنیم. به گفته خانم کیائو-تاسریت “بیماران افسرده و مضطرب که احساسات منفی‌شان بیشتر است، بیشتر ممکن است فقط به مشکلات خودشان بپردازند و منزوی شوند.”

    یک مطالعه دیگر که در سال 2016 انجام شده بود، نشان می‌داد درد همدلانه می‌تواند عامل خشونت باشد. در این مطالعه شرکت‌کنندگان را در موقعیت‌های ناعادلانه قرار می‌دادند و بعد بهشان فرصت می‌دادند طرف دیگر را ببخشند یا مجازات کنند. پیش از آزمایش از شرکت‌کنندگان آزمون شخصیتی گرفته می‌شد. نتیجه این بود که کسانی که ذاتا مهربان‌تر بودند، بعد از موقعیت ناعادلانه، کمتر توهین‌آمیز رفتار می‌کردند.

    خانم کلیمکی معتقد است این نکته مهمی است. او در تحقیقات مفصلش درباره همدلی به این نتیجه رسیده که می‌شود رفتار مهربانانه‌تر را آموخت. می‌گوید احساس همدلی و محبت را می‌شود یاد داد، و نتیجه می‌گیرد که واکنش‌های احساسی ما به دیگران تغییرناپذیر نیستند.

    به این ترتیب می‌شود گفت که می‌شود حتی در مواجه با رنج دیگری، احساس همدلی را تقویت کرد. هرچه مثبت‌تر فکر کنیم، توجه‌مان به دیگران هم بیشتر می‌شود. به باور خانم کیائو-تاسریت، توجه بیشتر به احوالات دیگران “می‌تواند به بهبود روابط‌ اجتماعی بیانجامد – که از عوامل اصلی رضایت است.”

    بنابراین دفعه بعد که حال‌تان خوب نبود یا حوصله نداشتید، فکر کنید که این حال‌تان چه تأثیری بر ارتباط روزمره‌تان با دیگران می‌گذارد.

    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    آمارها نشان می‌دهد در بریتانیا برای اولین بار سرطان پروستات بیش از سرطان پستان منجر به مرگ و میر شده است. درواقع تعداد مردانی که از سرطان پروستات می‌میرند بیشتر از تعداد زنانی است که به خاطر سرطان پستان جان خود را از دست می‌دهند.

    سرطان پروستات بیش از سرطان پستان قربانی می‌گیرد

    با پیر شدن جمعیت تعداد بیشتری از مردان به این سرطان دچار می‌شوند و به دلیل ابتلا به آن می‌میرند.

    بنیاد سرطان پروستات بریتانیا گفته است پیشرفت در تشخیص و درمان بیماری سرطان پستان جواب داده و افزایش بودجه برای تحقیق در باره سرطان پروستات هم می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

    سرطان ریه و سرطان روده بزرگ در بریتانیا کماکان بیشترین قربانی را می‌گیرند و سرطان پروستات هم اکنون در جای سوم است.

    آمار سال 2015 نشان می‌دهد که در این سال 11 هزار و 819 نفر از سرطان پروستات و 11 هزار و 442 نفر از سرطان پستان درگذشته‌اند.

    اگرچه مرگ ناشی از سرطان پروستات طی ده سال گذشته افزایش یافته اما میزان مرگ و میر یا نسبت مرگ ناشی از این بیماری در حد فاصل سال‌های 2010 تا 2015 شش درصد کاهش داشته است.

    میزان مرگ و میر ناشی از سرطان پستان در زنان در همین مدت 10 درصد کاهش یافته است که نشان می‌دهد کاهش میزان مرگ و میر در میان زنان سریع‌تر است.

    آزمایش‌های مربوط به تشخیص سرطان پروستات در میان مردان هنوز تابو به شمار می‌رود و بیشتر مردان از انجام چنین آزمایش‌هایی احساس شرم می‌کنند و مایل به انجام این آزمایش‌ها و صحبت در باره آن نیستند.

    مدیران بنیاد خیریه پروستات بریتانیا می‌گوید این بیماری نیمی از بودجه‌ای که برای تحقیقات در باره سرطان پستان اختصاص داده می‌شود را دریافت می‌کند.

    آنها می‌گویند به وجود آوردن راه‌های بهتر برای کشف بیماری باید به اولویت تبدیل شود.

    مردانی که سرطان پروستات دارند، می‌توانند برای دهه‌ها بدون نیاز به درمان یا بدون نشانه‌های بیماری به زندگی خود ادامه دهند. دلیلش این است که پیشرفت این بیماری بسیار کند است.

    نشانه‌های بیماری پروستات

    در مراحل اولیه نشانه‌های کمی از این بیماری دیده می‌شود و بیشتر نشانه‌ها مربوط به ادرار می‌شوند.

    – نیاز به ادرار بیشتر، به خصوص در شب

    – نیاز فوری برای مراجعه به دستشویی

    – دشواری برای شروع ادرار

    – جریان ضعیف ادرار و یا طول کشیدن آغاز ادرار

    – احساس این که مثانه کاملا خالی نشده

    – مردانی که قوم و خویشانشان سرطان پروستان داشته‌اند، مردان سیاهپوست و مردان بالای 50 سال با خطر بیشتر ابتلا به بیماری مواجه هستند.

    مایکل چپمن، از مدیران بنیاد تحقیقات سرطان بریتانیا می‌گوید شمار مردانی که به سرطان پروستات مبتلا می‌شوند و به خاطر آن جان خود را از دست می‌دهند در حال افزایش است و دلیل عمده آن افزایش جمعیت و افزایش طول عمر مردان است.

    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته

    مطالب مرتبط

    ارتباط عجیب میان درمان سرطان پروستات و افسردگی

    پیش گیری از سرطان سینه با استفاده از ‌روغن زیتون فرا بکر‌

    8 خوراکی ضد سرطان پروستات را بشناسیم

    کاهش ابتلا به سرطان سینه با رژیم غذایی دارای فیبر زیاد

    سرطان پروستات

    4 نشانه های هشداردهنده سرطان پروستات که نباید نادیده بگیرید

    10 موثرترین درمان خانگی سرطان سینه


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    ناتالی وود بازیگر سرشناس آمریکا، در سال 1981 در جریان سفری تفریحی با قایق به طرز مشکوکی غرق شد. پرونده این مرگ هرگز به طور دقیق روشن نشده. رابرت واگنر، همسر ناتالی وود، همواره در مظان اتهام بوده است.

    جان کورنیا، از دفتر پلیس لس‌آنجلس به شبکه تلویزیونی “سی بی اس” گفته است: «ما اکنون می‌دانیم که او (رابرت واگنر) آخرین کسی بوده که پیش از ناپدید شدن ناتالی با او تماس داشته است.»

    بخش‌هایی از سخنان جان کورنیا روز پنج‌شنبه (12 بهمن / 1 فوریه) پخش شد و قرار است گزارشی تفصیلی در این باره نیز در برنامه “48 ساعت” پخش شود.

    شبکه تلویزیونی “سی‌بی‌اس” اعلام کرده که رابرت واگنر، همسر ناتالی وود و بازیگر فیلم کمدی “پلنگ صورتی” که اکنون 87 ساله است، تقاضای مصاحبه و توضیح در باره مرگ همسرش را رد کرده است.

    ناتالی وود در سال 1981 در سن 43 سالگی در جریان سفری تفریحی با قایق در نزدیکی لس‌آنجلس به طرز مشکوکی غرق شد. جسد او را در حالی که لباس خواب، جوراب و ژاکتی بر تن داشت، در دریا پیدا کردند.

    مسئولان آن زمان مرگ ناتالی وود را حادثه اعلام کردند. در آن کشتی تفریحی غیر از ناتالی وود، رابرت واگنر، همسر او و کریستوفر واکن، هم‌بازی ناتالی وود در یک فیلم علمی/تخیلی و همچنین  دنیس داورن، کاپیتان کشتی تفریحی حضور داشتند.

    تحقیقات جدید در ارتباط با مرگ مشکوک ناتالی وود

    پلیس آمریکا در پاییز سال 2011 تحقیقات جدیدی را در ارتباط با پرونده مرگ مشکوک ناتالی وود آغاز کرد. آن زمان اعلام شد که اطلاعات “قابل توجهی” برای پیگیری وجود دارد. همچنین اعلام شد که شکی به رابرت واگنر، همسر ناتالی وود، به عنوان متهم وجود ندارد.

    در سال 2013 پزشکان پزشکی قانونی آمریکا علت مرگ ناتالی وود را که ابتدا “تصادفی” اعلام شده بود، به مرگی “با دلایل نامشخص” تغییر دادند.

    ماموران پلیس در بازجویی‌های جدید خود به شاهدان دیگری دسترسی پیدا کردند که در شب حادثه از نزدیک قایق تفریحی ناتالی وود گذر کرده بودند. این شاهدان اعلام کردند که در شب حادثه صدای دعوای شدید دو نفر را در این قایق تفریحی شنیده‌اند.

    دنیس داورن، کاپیتان کشتی تفریحی اعلام کرده است که درشب مرگ ناتالی وود، او و رابرت واگنر وارد جروبحث و جدال سختی شدند. از این موضوع هرگز به پلیس گزارشی داده نشده بود.


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    هفته گذشته رضوانی موتورز یک محصول تازه خود را رونمایی کرد. “رضوانی بیست آلفا اکس بلک‌برد” (Rezvani Beast Alpha X Blackbird) مدل تقویت شده‌ای از بیست آلفا است که بر روی شاسی لوتوس الیز (Elise) ساخته می‌شود.

    رضوانی موتورز

    موتور ماشین چهار سیلندر 2.5 لیتری است که با همکاری شرکت انگلیسی کازورث (Cosworth) ساخته شده است. قدرت موتور در مدل پایه بیست 400 اسب بخار است اما در مدل جدید قدرت به 700 اسب بخار افزایش یافته است. موتور پشت سر راننده قرار دارد و نیروی‌ آن از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی یا نیمه اتوماتیک (در مدل‌های سفارشی) به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

    بدنه از فیبرکربن ساخته شده و به همین دلیل وزن ماشین تنها 750 کیلوگرم است. قدرت زیاد موتور و وزن سبک باعث شده تا شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت ماشین زیر 3 ثانیه باشد. قیمت پایه ماشین 225 هزار دلار است.

    رضوانی موتورز توسط فردیس رضوانی، ایرانی تبار مقیم کالیفرنیا تاسیس شده است و ماشین‌های اسپرت دست‌ساز در تعداد محدود می‌سازد. رضوانی پاییز گذشته از شاسی بلند جدید خود به نام تانک رونمایی کرد.


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >