سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :9
کل بازدید :67132
تعداد کل یاداشته ها : 185
103/2/14
3:32 ص

آزمایش عجیب رابطه جنسی مردان و زنان آمریکایی در فضا (عکس)


 

  • آزمایش عجیب رابطه جنسی مردان و زنان آمریکایی در فضا (عکس)

     رابطه جنسی در فضا از فضانوردان آمریکای شروع شد.به گزارش پارس ناز به نقل از اسپوتنیک، سکس در فضا از فضانوردان آمریکایی شروع شد. هرچند بیشتر موارد از این نوع خیالبافی است. اما بد نیست به جالبترین انها بپردازیم.

    توجه زیاد به موضوع سکس در فضا یکبار در هر پنج سال بروز می‌کند. جامعه پیشرفته جهانی به‌ دنبال بهانه ای برای بازگشتن به این موضوع میپردازد کی با کی در فضا سکس بازی کرد؟ جامعه جهانی خاطرجمعی دارد که حتماً این اتفاق افتاده است.

    درسال 2000 پی یر کولر فضانورد فرانسوی کتاب خود در توصیف حالت هایی که به گفته وی فضانوردان آمریکایی در قالب یک آزمایش محرمانه رابطه جنسی با یک دیگر داشتند را منتشر کرد.

    آزمایش عجیب رابطه جنسی مردان و زنان آمریکایی در فضا (عکس)

    درسال 2005 ریچارد مالین از کتاب جدید خود سوار بر موشک حکایات حیرت آور فضانورد شاتل» تعریف کرد که در آن عشقبازی فضانوردان در فضا توصیف شده است.درسال 2010 با چهار خانم به طور همزمان در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشتند.

    سه فضانورد با شاتل آمریکایی دیسکاوری به آنجا رسانده شدند و چهارمین فضانورد از قبل در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشت. در نتیجه چهار خانم زیبای فضانورد دوهفته پهلو به پهلوی 9 مرد روزها را گذراندند. همین موضوع باعث تولد فکرهای جورواجور زیادی روی زمین شد.

    آزمایش عجیب رابطه جنسی مردان و زنان آمریکایی در فضا (عکس)

    به عقیده تعداد زیادی از دانشمندان، انسان در طی چند دهه آینده قادر به زندگی بر سطح سیاره مریخ می‌گردد. در حال حاضر دغدغه بسیاری دراین خلاصه می‌شود آیا انها می‌توانند در سفینه فضایی بر سیاره سرخ رابطه جنسی داشته باشند!به گزارش پارس ناز به نقل از کارشناسان ناسا، فضانوردان در رابطه جنسی در فضا با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.


    حتماً بخوانید : آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟


    به گفته این دانشمندان، با قرار گرفتن در حالت بی وزنی، قانون بازگشت در حالت گرانش صفر عمل خواهد نمود. در عمل، دو فرد به هنگام فعالیت جنسی با یک دیگر تماس پیدا نمیکنند و جدا از یک دیگر پرواز میکنند، زیرا بدن آن ها حرکات رفت و برگشت را در جهات مختلف انجام می‌دهد.

    آزمایش عجیب رابطه جنسی مردان و زنان آمریکایی در فضا (عکس)

    به نقل از دانشمندان ناسا نکت? قابل تامل این است که انزال در شرایط بی وزنی با سرعت 18کیلومتر در ساعت رخ خواهد داد.علاوه بر این، احتمالِ بارداری از نوع سالم در فضا تقریباً غیر ممکن است. زیرا تابش های کیهانی برای اسپرم بسیار مضر است. بدین ترتیب اگر بارداری در سفین? فضایی انجام گردد به احتمال زیاد جنین خواهد مرد.


  
  

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ


 

  • بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

    بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

    به گزارش سایت دلنا با بیوگرافی ملانیا ترامپ همراه شما هستیم …..

    بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

    بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

    ملانیا ترامپ (سابقاً ملانیا کناوس) (انگلیسی: Melania Trump؛ زاده? 26 آوریل 1970) مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا است. او در 22 ژانویه 2005 با دونالد ترامپ، ابرتاجر املاک و مستغلات آمریکایی و رئیس جمهور آمریکا ازدواج کرد.

    او که متولد اسلوونی است، در سال 2001 مقیم دائم آمریکا و در سال 2006 شهروند این کشور شد. او از 20 ژانویه 2017 نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد. او پس از لوییزا ادمز در سال 1825 دومین بانوی اول متولد خارج آمریکا است

    زندگی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ :

    ملانیا کناوس در سال 1970 در نوو مستو واقع در جنوب شرقی اسلوونی (در جمهوری فدرال سوسیالیستی یوگسلاوی آن زمان) زاده شد

    او یک سال در دانشگاه لیوبلیانا تحصیل کرد و سپس ترک تحصیل کرده در خانه‌های مد پاریس، فرانسه کار کرد، تا این که در سال 1996 به نیویورک نقل مکان کرد. قرارداد و ویزای او را پائولو زامپولی تاجر ایتالیایی برای وی فراهم کرد. او که با عکاسانی نظیر هلموت نیوتن کار می‌کرد عکس وی بر صفحه اول مجلاتی چون هارپرز بازار، اوشن درایو, این ستایل ودینگز, نیویورک, اونیو، آلور, ونتی فر (ایتالیا) و ووگ (پس از ازدواج با ترامپ), و جی‌کیو (بریتانیا) چاپ شده است،

    او به شش زبان صربی-کرواتی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسلونیایی (مادری) صحبت می‌کند.
    ازدواج با ترامپ

    ترامپ و ملانیا همدیگر را برای اولین بار در هفته مد نیویورک در سپتامبر 1998 ملاقات کردند. در آن زمان ترامپ اگرچه همسر مارلا میپلز بود ولی از یکدیگر جدا زندگی می‌کردند. ملانیا پس از مدت کوتاهی، رابطه را قطع کرد اما این دو مجدداً رابطه را آغاز کردند. رابطه ملانی و ترامپ در سال 1999 مورد توجه قرار گرفت و با پخش برنامه تلویزیونی کارآموز پوشش عمومی بیشتری پیدا کرد.
    ترامپ و کناوس در سال 2004 نامزد شدند و در سال 2005 در کلیسای اسقفی در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند. از مهمانان جشن آنها می‌توان به کیتی کوریک، مت لاور، رودی جولیانی، استار جونز، باربارا والترز، ریجیس فیلبین، کلی ریپا، و بیلی جوئل اشاره کرد. هیلاری کلینتون در ازدواج به عنوان مهمان دونالد ترامپ شرکت کرد.

    جنجال کارگری جنسی

    در سپتامبر 2016 روزنامه دیلی میل بریتانیا و یک وبلاگ نویس آمریکایی با انتشار عکس‌های عریان از ملانیا مدعی شدند که او در دهه 90 میلادی و پیش از آشنایی با ترامپ به ارائه خدمات جنسی به مشتریان پولدار مشغول بوده است. در عین حال همسر ترامپ این ادعا را رد و درخواست غرامت 150 میلیون دلاری کرد


  
  

بیمارستانی برای آدم‌‏کشی


 

  • بیمارستانی برای آدم‌‏کشی

    به‌‏نظر می‌‏رسد بیمارستان مرکزی تیانجین، بیش از آن‌‏چه که ادعا می‌‏کند، از منبعی ناشناخته، عمل پیوند انجام داده است. محققان می‌‏گویند، احتمالاً این اندام‌‏ها از زندانیان عقیدتی در اردوگاه‌‏ای کار اجباری تأمین می‌‏شوند. (Rob Counts/Epoch Times)

    به گزارش رسانه‌‏های چین، تا سال 2006، دکتر « شن ژانگیانگ »، در پایگاه خود در بیمارستان مرکزی « تیانجین » بیش‌‏از 1600 عمل پیوند کبد انجام داده است. بیمارستان تیانجین که بخش پیوند آن را او اداره می‌‏کرد، در ابتدا بیمارستانی دولتی با بودجه‌‏ای قابل توجه بود. به‌‏گفته وب‌‏سایت‌‏های چینی، شن با ثبت یک نوع تکنیک جراحی در « پرفیوژن » سریع کبد، تبدیل به « پیشگام در عمل پیوند » شده بود.

    تمام توجه رسانه‌‏های چینی به عمل‌‏های نجات‌‏دهنده او معطوف شده بود و به منابع اندام‌‏های پیوندی او توجه چندانی نمی‌‏شد. حرفه پزشکی دکتر شن بر‌‏روی کوهی از اجساد ساخته شد، اما سئوال واقعی این بود که این اندام‌‏ها از کجا می‌‏آمد.

    توضیح رسمی این بود که این اندام‌‏ها تنها از زندانیان اعدام شده که تعداد آن‌‏ها تقریباً با تعداد عمل‌‏های پیوند برابری می‌‏کرد، به‌‏دست آمده است. در شهر تیانجین حدود 40 اعدام در سال انجام می‌‏شد، رقمی که از محاسبه جمعیت شهر نسبت‌‏به کل تعداد محکومین به اعداد در چین به‌‏دست آمده است.

    اما در بیمارستان مرکزی تیانجین، تعداد پیوندها از نمودار خارج شده است.

    بیمارستان تیانجین، ارقام رسمی را به‌‏ندرت اعلام می‌‏کند، اما این پنهان‌‏کاری روشن می‌‏سازد که تعداد عمل‌‏های پیوند این بیمارستان که یکی‌‏از شلوغ‌‏ترین و تحسین‌‏شده‌‏ترین بیمارستان‌‏های چین است و سال‌‏ها از حمایت‌‏های گسترده مقامات برخوردار بوده، از منبع اندام‌‏های پیوندی که از زندانیان اعدامی به‌‏دست می‌‏آید، بیشتر است. علاوه‌‏براین، به‌‏نظر می‌‏رسد تعداد عمل‌‏های پیوند در این بیمارستان خیلی بیشتر از آن‌‏چه که ادعا می‌‏شود، صورت می‌‏گیرد.

    بیمارستان مرکزی تیانجین. (Hospital files)

    « اپک تایمز » در مطالعه‌‏ای دقیق بر‌‏روی فعالیت‌‏های این بیمارستان و براساس اسناد عمومی قابل دسترس، شواهدی کافی مبنی‌‏بر تعداد واقعی عمل‌‏های پیوند در این بیمارستان پیدا کرد که این تعداد به مراتب بیش‌‏از آمار اعلام شده بود. بدین معنی که اکثریت قریب الوقوع اعضای پیوندی در بیمارستان مرکزی تیانجین –و دیگر بیمارستان‌‏های بزرگ در سراسر چین- نه از زندانیان اعدامی به‌‏دست می‌‏آید و نه حتی از داوطلبان اهدای عضو. سیستم اهدای عضو داوطلبانه در چین هنوز در مراحل اولیه شکل‌‏گیری است.

    لاجرم سئوال دیگری در این رابطه مطرح می‎شود؛ سئوالی که مقامات چین آن را بسیار آزاردهنده می‌‏دانند : این اندام‌‏ها در‌‏واقع از کجا آمده‌‏اند؟ آیا منبع مخفی دیگری به‌‏وجود آمده که در سال 2000 ظرفیت پیوند عضو در سراسر چین به‌‏طور ناگهانی افزایش یافته؟ و چرا بیمارستان مرکزی تیانجین به‌‏عنوان سرمشق دیگر بیمارستان قرار گرفته است؟

    سال‌‏هاست که محققان حقوق بشر اظهار داشته‌‏اند که احتمالاً جمعیت در‌‏بند پیروان « فالون گونگ » (یا فالون دافا)، روشی معنوی که در چین مورد آزار و اذیت قرار گرفته، منبع آن است. این اختلافات و دوگانگی‌‏های بسیار در پرونده تیانجین به‌‏همراه انواع شواهد دیگر، ادعای آن‌‏ها را بیشتر مورد توجه قرار داده است.

    نخبگان جامعه پزشکی در پرداختن به این موضوع تا حد زیادی طفره رفته‌‏اند. اما شواهد تصادفی که توضیح دیگری را در‌‏رابطه‌‏با سازماندهی قتل‌‏عام زندانیان عقیدتی و استفاده‌‏از ابزار پزشکی در‌‏جهت کسب سود در پر‌‏جمعیت‌‏ترین کشور جهان تقویت می‌‏کند، همچنان رو‌‏به افزایش است و این موضوع باعث سرخوردگی پزشکانی می‌‏شود که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده‌‏اند.

    آغاز کار

    در اواخر دهه 1990، زندگی حرفه‌‏ای شن ژونگیانگ، جراح پیوند کبد، دچار افت بسیار شد : صنعت پیوند عضو در چین پیشرفت چندانی نکرده بود، جراحی‌‏های پیوند مخاطره‌‏آمیز بود و بنابراین افراد نیازمند به عمل پیوند رغبتی به انجام آن نداشتند و همچنین منابع اندام‌‏های پیوندی محدود بود.

    در مه 1994، شن، با ترغیب یک کارگر مهاجر 37 ساله که مبتلا به « سیروز کبدی » (یا التهاب شدید کبد) بود، اولین عمل پیوند کبد را در بیمارستان تیانجین انجام داد. در آن زمان، عمل پیوند به‌‏دلیل درصد کم موفقیت آن، رایگان انجام می‌‏شد.

    سال‌‏ها بدون پیشرفت قابل ملاحظه‌‏ای گذشت و در سال 1998 شن از ژاپن جایی که دکترای خود را گرفت، بازگشت. در‌‏هنگام بازگشت، او تنها 100 هزار یوان (معادل 15هزار دلار) برای راه‌‏اندازی یک بخش کوچک پیوند در بیمارستان مرکزی تیانجین صرف کرد.

    دکتر شن ژونگیانگ، رئیس بخش پیوند بیمارستان مرکزی تیانجین. (Kanzhongguo)

    در ابتدا، پیشرفت به‌‏کندی صورت می‌‏گرفت : تا پایان 1998، واحد پیوند او تنها هفت عمل پیوند کبد انجام داد. این مقدار در سال 1999 به 24 عمل رسید.

    در سال 2000، شرایط به‌‏سرعت تغییر کرد و یک منبعی جدید به‌‏طور ناگهانی به‌‏وجود آمد. در‌‏طول یک دهه بعد، شن ژونگیانگ تجارت عمل پیوند در چین را راه‌‏اندازی کرد.

    در تیانجین، تعداد عمل پیوند افزایش یافت : به‌‏گزارش Enorth Netnews، سخن‌‏گوی دولت شهری تیانجین، تا سال 2002، 209 عمل پیوند انجام شد و تا پایان 2003 این تعداد به 1000 عمل رسید.

    موفقیت‌‏های بیمارستان مرکزی تیانجین در سیستم پیوند عضو چین، شبیه به جهانی کوچک است : عمل‌‏های آن مبهم، ارتباطات پشت پرده با شبه‌‏نظامیان، تأمین سریع و بدون هیچ‌‏گونه توضیح اندام‌‏های پیوندی، دریایی از اهدا ‌‏کنندگان در انتظار و تکنیک‌‏های جراحی سازگار با اهدا‌‏کنندگان زنده و یا در‌‏حال مرگ.

    مهم‌‏ترین لحظه توسعه بیمارستان مرکزی تیانجین که نشانه‌‏ای آشکار از وجود منبعی بی‌‏پایان از عضو پیوندی بود، سرمایه‌‏گذاری 130 میلیون یوانی (20 میلیون دلار) دفتر سلامت شهر تیانجین در دسامبر 2003 برای ساخت 17 طبقه (از‌‏جمله زمین و دو طبقه زیرزمین) به‌‏عنوان ساختمان پیوند بود.

    به‌‏گزارش Enorth Netnews، مرکز پیوند « اُرینت »، با ظرفیت 500 تخته‌‏خواب و مساحت هر طبقه 36 هزار متر مربع، تبدیل به « بزرگترین مرکز پیوند کبد، کلیه، پانکراس، استخوان، پوست، مو، سلول‌‏های بنیادی، قلب، ریه، قرنیه و حلق » شد.

    در آن زمان، کل بیمارستان مرکزی تیانجین تبدیل شد به یک اورژانس، یک مرکز درمان سرپائی و یک ساختمان پیوند بزرگ بر روی این دو.

    تا سال 2004، در‌‏حالی‌‏که ساختمان اُرینت در دست احداث بود، شن به‌‏منظور تطبیق با تعداد تقاضاهای پیوند، امپراتوری پیوند خود را به پنج شعبه در سراسر تیانجین، « پکن » و استان « شاندونگ » گسترش داد. این گروه در سوابق رسمی خود مدعی شد که بالاترین تعداد پیوند کبد در جهان و بالاترین تعداد پیوند کلیه در چین را به خود اختصاص داده است.

    شعبه پکن این بیمارستان در بیمارستان عمومی پلیس مسلح خلق قرار گرفت و شن ژانگیانگ به‌‏عنوان رئیس بخش پیوند آن به خدمت گرفته شد. پلیس مسلح چین شامل یک میلیون نیروی قدرتمند شبه نظامی است.

    اگر یک مرکز پیوند در چین به‌‏خاطر بدنامیش انتخاب شود، احتمالاً بیمارستان اُرینت خواهد بود. این مرکز به یک دردسر بزرگ برای مقامات چین، مدافعان آن و روایت رسمی پشت صنعت پیوند چین تبدیل شد.

    ادامه دارد…

    گزارش تحقیقاتی : بیمارستانی برای آدم‌‌‏کشی (بخش دوم)


  
  

بیوگرافی و عکس های ناتالی پورتمن و همسر و فرزندانش + فیلم ها


 

  • بیوگرافی و عکس های ناتالی پورتمن و همسر و فرزندانش + فیلم ها

    ناتالی پورتمن با نام اصلی ناتالی هرشلگ، بازیگر مشهور هالیوود در تاریخ 9 ژوئن سال 1981 متولد شد و اکنون 37 ساله می باشد.

    قد ناتالی پورتمن 160 سانتیمتر می باشد.

    عکس ناتالی پورتمنعکس ناتالی پورتمن

    ناتالی پورتمن اولین بازیگر دهه 80 میلادی است که موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده است.
    او تنها فرزند آونر هرشلگ و شلی استیونز می باشد. پدرش پزشک و مادرش یک هنرمند متولد آمریکا می باشد. ناتالی در ابتدای دوران جوانی به واشنگتن دی سی رفت و بعد از چند نقل مکان، به همراه خانواده اش در نیویورک ساکن شدند و تا امروز نیز در نیویورک زندگی می کند.

    ناتالی پورتمن در زمینه تحصیل بسیار موفق بود. او در دبیرستان سیوسیت نیویورک تحصیل کرد و توانست وارد دانشگاه هاروارد شود. پس از گذراندن یه دوره سه ماهه و پرهزینه در اردوگاه هنرهای نمایشی “استیج دور مانور” به بازیگری علاقه مند شد و تصمیم گرفت به صورت جدی حرفه بازیگری را دنبال کند.

    در سال 1999 اعلام کرد به مدت 4 سال به جز بازی در فیلم “جنگ ستارگان” در هیچ فیلم دیگری بازی نخواهد کرد تا از دانشگاه فارغ التحصیل شود. او در سال 2002 در رشته روانشناسی از دانشگاه هاروارد کمبریج فارغ التحصیل شد.

    ناتالی پورتمن و همسرش بنجامین میل پریدناتالی پورتمن و همسرش بنجامین میل پرید

    زندگی خصوصی و همسر ناتالی پورتمن

    ناتالی بعد از اینکه در ویدئوی دوندرا بانهارت (خواننده) حضور پیدا کرد با این خواننده رابطه عاشقانه برقرار کرد، رابطه آن ها در سال 2008 به پایان رسید. او در سال 2009 زمانی که مشغول بازی در فیلم “قوی سیاه” بود با بنجامین میل پرید (رقصنده باله) آشنا شد. آن ها در سال 2012 در کالیفرنیا ازدواج کردند.

    این زوج در حال حاضر دارای دو فرزند هستند، پسرشان الف ( متولد سال 2011) و دخترشان آمیلیا ( متولد سال 2017 ) می باشد. او یهودی است و دوست دارد فرزندانش نیز با همین مذهب آشنا و بزرگ شوند.

    ناتالی پورتمن و همسر و فرزندانشناتالی پورتمن و همسر و فرزندانش

    فیلم شناسی ناتالی پورتمن

    ناتالی پورتمن در سن 13 سالگی و بازی در فیلم لئون (1994) خوش درخشید. سپس در فیلم هایی همچون دختران زیبا (1996) و مریخ حمله می کند ( 1996) حضور پیدا کرد.

    از جمله دیگر فیلم های ناتالی پورتمن می توان به همه می گویند دوستت دارم ( 1996)، جنگ ستارگان؛تهدید شبح (1999)، هر جا جز اینجا (1999)، کوهستان سرد (2003)، هتل شوالیه (2007)، برادران (2009)، ثور (2011)، نابودی (2018) اشاره کرد.

    بیوگرافی ناتالی پورتمنبیوگرافی ناتالی پورتمن

    حقایق جالب درباره ناتالی پورتمن

    – او اغلب در نقش هایی ظاهر می شود که نسبت به سنشان باهوش تر و بالغ تر می باشند.
    – از شاخصه های ظاهری او می توان به چشمان قهوه ای، صدای شیرین، ریزاندام و خالی که در یک سمت صورتش دارد، اشاره کرد.
    – در سن 4 سالگی رقص باله را یاد گرفت و تاکنون در این زمینه فعالیت می کند.
    – در سن 9 سالگی در پیتزافروشی توسط یکی از زیباشناسان کشف شد و بعدها پشنهاد مدلینگ شدن را به خاطر بازیگری رد کرد.
    – به دو زبان انگلیسی و عبری صحبت می کند و با زبان های فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی نیز آشنا می باشد.
    – در سال 1999 بازی در نقش آن آگوست در فیلم “هرجا جز اینجا” را به دلیل نیاز به برهنگی در بخش هایی از فیلم قبول نکرد. اما سرانجام با حذف آن صحنه ها از فیلمنامه، این نقش را پذیرفت.
    – به دلیل کم سن بودن، ابتدا برای بازی در نقش ماتیلدا در فیلم “لئون” رد شد.
    – به اعتقاد دیوید لترمن و دو مجله هارپرس و کوئین، ناتالی پورتمن “آدری هپبورن” جدید می باشد.
    – به دلیل حساس بودن به روابط غیراخلاقی، بازی در نقش اصلی فیلم Adrian Lyne’s Lolita را رد کرد.
    – در سن 3 سالگی به آمریکا نقل مکان کردند.
    – ضریب هوشی اش 140 می باشد و جزو بازیگران نابغه به شمار می رود.
    – اعلام کرده که هیچوقت در فیلم های ترسناک بازی نخواهد کرد.
    – او می گوید هرچه سنش بالاتر می رود، بیشتر دوست دارد که مانند پدرش یک پزشک شود.
    – به انتخاب نقش های مثبت افتخار می کند.
    – پدرش یک پزشک متخصص زنان و باروری می باشد.
    – ناتالی از سن 8 سالگی گیاهخوار بوده است.
    – رابطه نزدیکی با والدینش دارد.
    – در سال 2002 توسط مجله people به عنوان یکی از 50 فرد زیبای جهان معرفی شد.
    – در سال 2002 در لیست ستارگان زیر 25 سال قرار گرفت.
    – بازیگر مورد علاقه اش بن کینگزلی می باشد.
    – یک گیلنهال، میلا کونیس و بریس دالاس هوارد از دوستان نزدیک او هستند.
    – برای بازی در فیلم وی مثل وندتا (2005) سر خود را تراشید.
    – از بازی اش در فیلم “همه می گویند دوستت دارم” بدش می آید.
    – به عنوان جذاب ترین زن گیاهخوار جهان در سال 2002 معرفی شد.
    – اجداد ناتالی پورتمن یهودی بودند و خانواده پدربزرگ و مادربزرگش در جریان هولوکاست کشته شدند. پدرش در اسرائیل متولد شده است.
    – والدین او در دانشگاه ایالتی اوهایو در کلمبوس با هم آشنا شدند.
    – او اهل مسافرت است، به مراکش زیاد سفر می کند و در آن جا در چادر زندگی کرده و با شتر جابه جا می شود.
    – یک گروه به نام او وجود دارد: سر تراشیده ناتالی پورتمن!
    – عضو هیئت داوران جشنواره فیلم کن در سال 2008 بود.

    جوایز اسکار ناتالی پورتمن

    برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم قوی سیاه (2011)

    منبع: imdb – wikipedia


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >